Comencem el mes de juny, i aquí ens teniu, intentant tornar a obrir, intentant començar la “normalitat”, i amb molts reptes.
Estem preparats per començar? encara no ho sabem, com a mínim ho intentem.
Tenim clar com ho volem fer? només, de moment, hi ha una manera, obrint i garantint tota la seguretat que poguem. Les idees, i les ganes de provar coses noves ja arribaran. També ens haurem d’acostumar a tornar a sortir, fer vida social i tornar a valorar les petites coses que tenim a l’abast i que no donem prou importància. Com les converses, les explicacions al voltant de la taula i el menjar o un bon vi…. i si, han de tornar, i estem segurs que tornaran.
Aquest és un repte que haurem d’aconseguir-ho entre tots.

Ara si que acabem, teniu Llépol per a tots els gustos, nosaltres us esperem amb les portes oberts i amb moltes ganes de retornar-vos a veure.
fins aviat amics
Deixarem de fer Llépol a Casa? no, de fet és un format que feia temps que hi donavem voltes. Cada setmana podreu decidir com voleu fer un Llépol, si a casa o al plat (a l’obrador), les propostes seran semblant però no idèntiques, i de vegades hi hauran sorpreses.

Aquesta setmana Llépol a Casa, desconfinament #7, us volem proposar una novetat:
QUI ENS PORTI LES SEVES CARMANYOLES PER OMPLIR-LES AMB LLÉPOL A CASA, TINDRÀ PREMI!!!
Som-hi?? No, encara no hem acabat d’explicar les propostes:
aquesta setmana podeu consultar què podeu tastar i els vins que farem servir aquí
Voleu reservar per divendres prem aquí
voleu reservar per dissabte prem aquí
voleu reservar per diumenge prem aquí