I arribem a la foto 1000 d’Instagram!! Després de 4,5 anys, després d’haver obert portes de Llépol, de continuar fent melmelades, però també, mil coses més, arriba la foto 1000.

M’hagués agradat celebrar-la quan fa uns quants dies vaig fer 50 anys, haguessin sigut dues celebracions en una, però no va poder ser….
I com que m’agrada compartir he pensat portar-vos l’esperit del què és Llépol. Crec que no fa massa, una bona amiga em va dir que Llépol s’ha convertit en “territori Llépol”, un sac on hi té cabuda tot el què vagi sorgint del món del menjar i el beure, i les relacions humanes.
Les Melmelades són un punt d’inici a un camí que té moltes bifurcacions i dreceres, on per separat no tenen sentit però tot es pot anar relacionant, I formant xarxes, que es van unint per punts.

Les Melmelades van ser el punt de partida, d’aquí en van sortir tallers, cursos de cuina, on vam començar a conèixer productes i tècniques, on vam apropar infants, famílies… a la cuina. De seguida van sortir les ganes de conèixer més els aliments, de com es fan, qui els fa i com reaccionem al moment de menjar-los, etc.. D’aquí als maridatges de platets amb vi, hi ha un petit pas, que per circustàncies, vam començar amb l’Eduard, del Celler Sanromà fa, gairebé,des del començament de Llépol. Amb tots els dubtes, i tota l’ignoràcia del món, hem anat aprenent, I encara ens queda molt camí per recòrrer.
Fa un any, tots els projectes es van haver de parar. Durant una any, totes les activitats en grup no les hem pogut continuar, totes han quedat dins del sac esperant sortir quan vinguin temps millors. Els tallers, els micro-tallers familiars, als cursos i Tastos de vins, als tastos+maridatges, i mil coses més que havíem pensat per l’any 2020, tot ha restat a l’epera….
Però Llépol, m’agrada pensar, que estem vius, i que no ens fa por no poder fer el què volíem, tot i que, la impotència és molt gran, i continuem treballant, i fent temps per quan vinguin temps millors. Com em va dir fa poc un amic, aquesta parada ens ha de servir per plantejar-te cap on vols anar, en part té tota la raó, haver parat ens pot servir per reflexionar cap on tirar, però també per formar-nos, per estar més amb la família, i tenir-ho tot preparat per quan tornem a obrir la sala.
D’aquesta manera de treballar n’ha sorit la nova botiga on-line, molt més senzilla i intuitiva, de Vila-rodona al món. Ha sortit Llépol a Casa, una manera de continuar menjant cadascú a casa seva tot el què cuinem a Llépol. Ja ho sé, no és el mateix, però alguna cosa havíem de fer, amb les ales tallades, poca cosa més podíem fer. On cada setmana intentem posar i treure plats segons els productes que trobem. Crec que Llépol a Casa ha arribat per quedar-se, sempre podreu demanar-nos que us fem un Llépol a Casa, sigui quan sigui.

I tal com he dit, no podem parar. La nostra relació amb el paisatge que ens envolta i de com ens el mengem i bevem, va sortir una idea nova, una manera de relacionar producte i paisatge, per poder portar-vos mensualment una petita caixeta amb tres productes relacionats amb nosaltres i el paisatge.

Aquest més de març comencem un nou producte, SÓC LLÉPOL, si un producte, ja que serà mateial, que us farem arribar cada mes a casa. Però anem per parts, us proposo una subscrició mensual, una caixa on cada mes hi haurà una melmelada, sempre diferent, un vi i un producte novetat de llépol, que ho acompanyarem amb unes explicaicons de com us ho podeu menjar o com és el vi, de qui és, on el podeu trobar i algun suggeriment de maridatge. Serà una descoberta del nostre entorn, i com que estem en un país molt ric, crec tenim molt per descobrir.
Sigueu d’on sigueu teniu l’oportunitat de conèixer una mica més l’Alt Camp i el seu paisatge, i els seus productors.
L’enllaç per poder fer la subscripció la teniu aquí SÓC LLÉPOL, el preu és de 20€ amb els ports inclòsos.
Però si sou MÉS QUE LLÉPOL, la segona proposta és la vostra, la melmelada, la novetat i un vi, com el sóc llépol, però hi afegim un producte més, què serà una descoberta d’algun producte que ens hagi agradat, sempre diferent, des d’un formatge, a un vinagre, unes espècies, unes galetes… el què ens sedueixi us ho ensenyarem, i us ho portarem a casa. Volem que cada caixa sigui una experiència que pogueu recordar cada mes.
L’enllaç per poder fer la subscrició la teniu aquí SÓC MÉS QUE LLÉPOL, el preu és de 40€ amb els ports inclòsos.
Peró si teniu algun dubte, pregunteu-m’he.
I tal com he explicat, m’agrada compartir, qui entri al perfil d’Instagram podrà entrar en un nou concurs, el premi serà una caixa de Sóc Llépol, us hi animeu? Busqueu-nos a Llépol.cat